27.09.2022 Մայրենի

1. Ընտրել ռուսերեն երեք դարձվածք , և թարգմանել մայրենի լեզվով։

Береги родину как зеницу ока. – Պահպանիր հայրենիքդ աչքիդ լույսի պես:

Родная сторона — мать, а чужая — мачеха. – Հարազատ հայրենիքը հարազատ մայր է, իսկ ուրիշը` խորթ:

Кто где родился, там и пригодился. – Ով որոտեղ ծնվել է, այնոտեղ էլ պետք է եկել:

2. Մխիթր Գոշ, ԴԵՂՁԸ ԵՎ ՍԵՐԿԵՎԻԼԸ, լրացնել բաց թողնված տառերը։

Ատյանում մեկ անգամ դեղձը հանգիմանել սկսեց սերկևիլին, ասելով։

– Տեսքով դեղին ես ու մարդկանց համար դժվարուտելի։ Իսկ ես բարետես եմ ու դյուրաճաշակ։

Եվ նա ասում է.

– Կեղծավոր ես ամենքին և մարդկանց խաբող, ճաշակելիս քաղցր ես երևում, բայց մտնելով որովայն, շատ վնասներ ես գործում։ Իսկ ես դեղին եմ, քանի որ տեսակցության գնալով և հիվանդությունը վերացնելով, ցավակից եմ դառնում հիվանդներին, և ոչ թե քեզ պես մերժված եմ նրանցից։

Պարզ է միտքը առակիս, կեղծավորները միշտ ճշմարիտներին հանդիմանում են իբրև վարքով կոպիտների, և ներկայացնում իրենց քաղցրաբարո և վշտակից։ Սակայն ճշմարիտ խոսքերը մարդկանց դեղ են, թեև առաջին հայացքից հակառակ են երևում և ցավակցելով նրանց՝ վերացնում են հիվանդությունները:

Leave a comment